Πέμπτη, Αυγούστου 13, 2009

Δουλειά ή Διακοπές;

Το δεύτερο θα μου πείτε ειδικά αν είναι Αύγουστος. Πιο είναι όμως το όριο;
Πήρα τηλέφωνο σήμερα γνωστό εκδοτικό που κάνει και διακίνηση-χονδρεμπόριο για λογαριασμό τρίτων και ο τηλεφωνητής του έλεγε ότι θα είναι κλειστός 3 με 23 Αυγούστου!!!
Είναι δυνατόν να θέλεις να κάνεις διακίνηση προϊόντων και να κλείνεις ένα μήνα; Θα μου πείτε πια διαφορά της διακίνησης από το απλό εμπόριο ή άλλων υπηρεσιών. Υπάρχει, γιατί διακίνηση και χονδρεμπόριο σημαίνει ότι η βασική υπηρεσία που παρέχεις είναι η αμεσότητα διάθεσης και αποστολής προϊόντων τα οποία για να τα βρεις διαφορετικά θα πρέπει να επικοινωνήσεις με τον ίδιο τον παραγωγό (εκδότη) ο οποίος συχνά δεν παρέχει δυνατότητα διακίνησης. Εντάσσεται στα επαγγέλματα που παρέχουν υπηρεσίας μεταφοράς, φανταστείτε να πάρετε έναν courier τηλέφωνο και να σας πει ότι τον Αύγουστο θα είναι κλειστά και το δέμα σας θα πάει μετά από ένα μήνα!!!
Τι υπηρεσία μου προσφέρει λοιπόν αυτή η εταιρία; Τι θα μου πουλήσει ο πωλητής της όταν θα γυρίσει από τις διακοπές τον Σεπτέμβριο; Και γιατί να τον προτιμήσω;
Θα μου πείτε… έλα μωρέ κι εσύ, υπερβάλεις… Μπορεί, αλλά αυτές οι λεπτομέρειες είναι που κάνουν τη διαφορά στο αν θα προτιμήσεις μια εταιρία ή τον ανταγωνιστή της.

Δεν υπάρχουν σχόλια: